Saturday, July 18, 2009

Kisah "Buy 3 for RM100 only"

Ada bah ni aku mo cerita.  Ni la ni... masa hari tu aku berjalan di Sungai Wang KL kan, aku terjumpa la barang perhiasan ni.  MURAAAAHHHH.... mimang murah... Buy 1 for RM50.00 but if you buy 3 for RM100 only. Consider very cheap laa.... coz sebelum ni harga barang perhiasan ni dalam RM100-RM200 sebiji tau. 


Masih ingat dengan kereta bling-bling yang aku beli di Hongkong hari tu?? Haa... kira adik beradik la ni. Yang ni aku beli RM100++ (tak ingat harga)



So, berbalik kepada cerita "Buy 3 for Rm100 only".  Aku pun sexcited bah ni tingu tu harga. Murah bah...  Jadi aku pun start pilih la ni.... Mo beli 3 juga. 



Yang pertama aku angkat yang ni.  Love shape kunuk... (Chinadoll mimang suka LVOE)





Dan yang kedua.... aku angkut yang ni - Telur shape.  Lawa kan?? 






Lepas tu, bila mo pilih yang ketiga ni... hmm... pilih punya pilih.... aku berkenan sangat-sangat sama yang ini - Gerabak Cinderella....



Bulih-bulih time aku angkat ni gerabak cinderella kan....





gedebakkkk!!!!!





Hancur berkecai!!!!





Tau apa salesgirl tu cakap sama aku???
"Yang ni sebab dah jatuh, kira dah jual la. Cik kena bayar juga"
Hmm... "Once broken consider sold" la tu.
Kiayam tul.  Dia ingat aku tiada duit kah.
Mau tak mau terpaksa la aku angkut yang hancur tu.
Ruginya aku...


Yang sebenarnya, benda tu bukan jatuh/terlepas dari tangan aku. Cuma magnetnya tak kuat. Tu yang terlepas tu. Jadi, ceritanya bila sampai KK terpaksa la aku menukang tu kereta kuda.  Aku kasih pakai gam gajah tapi tak brapa kuat melekat. Hanya boleh lekat sementara ja ni. Rasanya perlu dipateri juga ni. Haiii... apa la nasib... 



Untuk menambah koleksi dalam almari....


1 comment:

CathJ said...

Ehhh cantik2 lahhhhh...... Saya belum ada lagi collection sampai di almari...hahahha...nanti lah aku buat 1...hihihi...

cute tu kereta2... mahal juga rupanya... hubby beli the same thing utk me sempena mother's day...(masih dlm kotak tu skrg...takut anak ku minta....ooohh...tidakkkk)

http://www.cjgotravel.com/2009/05/mothers-day-gift-from-hubby.html