Wednesday, August 19, 2009

Cermin Ajaib

Tengok cermin ini:



Ini bukan sembarangan cermin tau. Ini cermin sangat special. Aku namakannya cermin ajaib. Tapi ini bukan cermin kepunyaan mamak tiri Snow White ya. Nah... mo tau pasal apa dia ajaib??


Pasal.............


***************************

*************************

**********************

*******************


Yang pertama: Cermin ini boleh nampak aku kurus. Hahaha... jan jeles...

Yang kedua: Cermin ini boleh menampakkan satu badan. Almaklumlaa selama ni aku tidak pernah ada cermin muka yang boleh nampak satu badan. Jadi kalo aku mo tengok satu badan, terpaksa aku tutup mangkuk jambanku dan berdiri di atas jamban!! Sampai aku kena marah oleh lakiku. (Yes... i know i'm DVD...) Locokkan!! Hehehe...

Yang ketiga: Cermin ini ada pintu rahsia. Jeng-jeng-jeng....

Yang keempat:  Cermin ini istimewa

Yang kelima: Cermin ini 2 dalam 1. Apa maksudnya? 


Sila tingu gambar di bawah ini.


@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@


Tadaaa




Macam ni bah rupa cermin/almari tu.  Di dalamnya boleh simpan accessories.
Special kan?


Sila layari website ini untuk tengok cermin ini lebih jelas.


Masa aku beli ni cermin kan, teringat aku dengan si Cumie sebab last year dia ada cakap mo belikan aku birthday present tempat simpan accessories kunuk. Oleh kerana bulan 9 ni lamaaaaaaaaa lagi........  jadi.... aku beli dulu la ya Cumie.  Sorry...  aku takut habis stock bah!Huuhuuuu.... terpaksa ko belikan aku lain hadiah.


12 comments:

CathJ said...

Wahhhhhh.... bestnya.... ladies bestfren ni...!!!!! Ada Pink colour kah??? hehehehhe.... bagus mcm ni, nda juga anak aku mengacau segala perhiasan ku.... hihihihi....

Entah sini ada jual kah tidak, kalau nda... terpaksa special order ni...T_T

Agee said...

mana ko beli? best ni.. siok kalau dapat cari cermin yg kasih nampak badan kurus .. almaklum la skrg sya ada extra kilo lemak ni ..

Ina said...

dimana ko beli ni mimi?? Aku pun sukak la!!!

Alicia Kee said...

mati la jugak si ina membeli di angkat smpi ke tawau..hihihih

CHINA DOLL said...

Aku beli di kedaiku. Hahaha - FAMILIA SUPERSTORE, wisma merdeka. Very cheapppp!!! RM199.90 only. Kalo kamu masuk entrance Familia terus nampak tu cermin di luar kedai tu kena display. Tapi sayangnya tiada color putih ya. Bah apa lagi... pigi la beli cepat sebelum habis!!

Nal said...

Very nice!!!!

Borneolady16 said...

jauhnya d KK pula ada dijula..

Borneolady16 said...

aina teringin btul aku ni mirror ba..berabis aku mencari d kl inda ada ni brg ba..

CHINA DOLL said...

Borneolady - suruh IKEA jual ni cermin di KL. Tentu laku punya.

Borneolady16 said...

yabah..i might just have to write to IKEA then..haha....ba Chinadoll aku mo kasi link ko la ni...terhibur aku tinguk tu brg2 dlm post ko...

Unknown said...

Mana beli this product

Anonymous said...

supreme clothing
jordan shoes
birkin bag outlet
kyrie 6
palm angels hoodie