Monday, September 14, 2009

Nokia N Series

Psst!! Ada orang kena belikan handphone baru la.  Hehehe...Sempena hari yang berbahagia - our 9th wedding anniversary... my hubby telah hadiahkan aku handphone Nokia N97. Tak tau la ni handphone baguskah tidak. Tapi kalo N Series kunuk yang ni la yang the latest.  Belum lagi aku surf featuresnya secara mendalam. Cuma bulih touch screen la. Camera 5 mega pixel. Kalo mo tau lebih lanjut pasal ni phone, sila layari website Nokia. So, dijadikan cerita... my handphone lama N95 telahpun ditrade-in kan dengan harga RM450.00 setelah 2 tahun pakai. Sedihnya... tapi... ok jugak la pasal dapat yang baru. Hohoho...

Nah... ni laa rupa handphone tu. (Wallpaperku - muka si Kelabu. Ohh... how i missed my Kelabu. Sudah 1 bulan lebih dia tak balik rumah.  Harap-harap Raya ni dia balik la. Huhuhu...)


Yang ni pulak laki aku punya. Ya. Dia pun tukar handphone ya. Mintak puji bah laki aku ni. Ceritanya konok dia mau bagi aku prezzie tapi bulih-bulih time aku busy menawar harga handphone, dia la pulak yang deluan membeli handphone di sebelah aku. Dia beli Nokia N86. Aku tingu lebih kurang jak featuresnya dengan handphonenya yang sebelum ni - N96. Cuma yang N86 ni cameranya 8 mega pixel.  So, hubby trade in handphonenya untuk dapatkan ni N86 ni tanpa minta pandangan bininya. Geram aku. Lepas tu nanti pulang rumah baru menyesal sebab tak reti guna.  Selalu begitu.

Haa, ni gambar kotak N86 tu. Tak sempat ambik gambar handphone tu pasal masa aku memblog ni hubby tiada di rumah.



4 comments:

CathJ said...

Congrats ngan hp baru tuuuu.... amboi2... sekali 2-2 bah tukar h... heheheh... Tapi nda pa bak kan.. semangat juga Raya ni...

aik??? mana si 'grey"??? nah!!! Pi bini no.3 lah tu... Grey...grey... (Nick name ;-p) jgn maraaa...hehehhe..

Note bangku: aku kalau mau tukar hp ni, kunuk2 mau juga itu BB.. T_T... Tapi tunggu lama sikit lah... masih mahal di pasaran....hehheheh...

amoi said...

sekali si kelabu balik rungkui terus rupanya.hahahaha

Anonymous said...

mimi..apa pun cantik hp baru ko tu...syabas..buli lawan iphone lah ni kan??

CHINA DOLL said...

Irene - aa'ah.. penggunaannya lebih kurang i-phone. Cuma aku tak suka guna iphone pasal susah mo meng-sms.