Thursday, November 19, 2009

Birthday Prezzie From Ronie - Bling Bling Pen

Weiiii..... walaupun sudah 2 bulan limpas hari jadiku.... aku masih lagi dapat hadiah belated harijadi ya... Jan jeles.... bukan salahku kerana disayang oleh orang. Hahahaha.... (Sila jangan meluat). Terpaksa juga kamu terima kenyataan dan hakikat bahawa post pasal hadiah harijadi masih belum selesai. Hihihi.... Akan ada lagi yang seterusnya... hehehe...

Aku suka bah tayang hadiah dalam blog. Entah kenapa. Bukan saja tayang dalam blog. Malahan hadiah itu akan dibawa round satu ofis dan ditayang dengan my ofismate.  Sajaa... kasi jeles. Sexcited bah tu sebenarnya...Hahaha... Macam sudah jadi habitku pulak. Lagipun, pemberian orang harus dihargai kan... Hihihi....

So, tahun ini aku dapat hadiah pen bling-bling daripada my fren - Ronie George. Chantekkk kan??? Warnanya pun pink ooh! I lvoe it!! Very-very nice!!!  Thank you Yon. Muah-muah-muahss... Luv you... susah-susah aja ko nie bah... (Padahal.... dalam hati... dehhhh.... mintak puji kesukaan ni aku. Hahaha)



4 comments:

CathJ said...

Wahhhh... lawaaa..... saya pun mau oh..hahahahhahahaha....

Ratnariz said...

weii..ni buat aku dengki ni..bukan jeles ahh..tapi dengki...kekekke....uda ku intai2 sana tu di wisma merdeka...hmmmmm..tapi ku takut ink nya abis camna tu.ndak karau ka mau carik refill..hehe....cuba ko tulung tinguk kunuk buli refil ka tu...heheh

CHINA DOLL said...

Ratna... tu pen ada refill nya. My fren hadiahkan aku tu siap kasi 2 biji refill - Rm2.50 only tu refill. Bah apa lagi.. beli la tu pen. Hihihi...

Ratnariz said...

bah nanti ku serbu tu..heheh