Wednesday, November 18, 2009

Birthday Prezzie from Someone Special

Yeay-yeay... aku dapat hadiah hari jadi lagi.... Sebenarnya aku dapat ni hadiah on 29 Oktober 2009 tu lagi. Tapi oleh kerana busy-busy-busy... baru la hari ni dapat blog pasal benda ni. But it's never too late... hohoho... Hadiah kali ni is from someone special yang aku kenal daripada dunia blog ooh!!! Tidak sangka-sangka aku telah terima hadiah yang dikirim pakai pos dari KL pulak tu!! Dehhhh.... memang surprised ooh!! Seronoknya dapat hadiah dari orang yang kita tidak sangka-sangkakan kan?? Mari kita cubuk apa yang aku dapat....

Jeng-jeng-jeng....

Sweet love lagi tu box nya. Hehehe
Apa ada di dalam nya???


Nehhhh!!! Tupi!! Hohoho.....
Bukan bah ni topi semata-mata...
Actually it's a hair clip...
macam clip-clip rambut bentuk topi aku yang sebelum ni juga...
cuma kali ni lebih besar laa...



Begini laa bah tu rupa topi tu setelah diclip di rambutku ni.


Sorry gambar tak brapa jelas... pasal hubby aku ni tak professional menangkap gambar... Ya laa... dia tu ndak ikhlas dan malas-malas kalo setiap kali aku suruh dia tangkap gambarku. Hahahaha... busy bah dia... selalu pun wrong timing ni... Time tu dia tengah baca suratkhabar... hehehe... ketara ndak sporting ni. Malas betul aku.



So, aku mo ucapkan terima kasih kepada orang yang sungguh mulia dan baik hati ini kerana memberi aku hadiah ini. Hehehe... mari kita tepuk tangan untuk si Cath... hohoho.... Thanks Cath... how generous, nice and thoughtful you are. I really appreciate it. Luv you!!! Ahaaksss... Gembira oooh aku masa dapat hadiah ni. Satu opis aku kasih tunjuk ooh ni hadiah. Especially yang perempuan la... banyak jelesss aahh... berdarah hidung!! Especially yang muda-muda tu. Huahuahua...

3 comments:

CathJ said...

Sama-samaaaaa...... *Blush*

Lawa bah pulak pakai ni kan...skrg I tingu byk suda org pakai... Mcm trend... ayo.. mau juga utk sendiri ni... ;-p

(Terlampau la bah sampai mulia..segala tu... terlalu tinggi juga pujian tu... hihihihi... apa pun.. I am glad u like it ^_^)

Lots of luv.. mcm berchentaaaa pulak... ;-p

CathJ said...

aku boleh imagine ni laki di paksa suruh gambar...sama lah laki ku hahahhaha.... kalau kartun...nampak tu asap keluar2 dihidung marah2...hahahaha....

Borneolady16 said...

cantik larrrrr