Saturday, November 7, 2009

Young Olympian Night & Anugerah Gemilang 2009 SSBJ

6 November 2009, hubby bawa aku pigi ke KL. Katanya ada jemputan ke Majlis Makan Malam "Young olympian Night & Anugerah Gemilang Sekolah Sukan Bukit Jalil 2009" yang diadakan di Palace of The Golden Horses, Seri Kembangan, Selangor.  Entah kenapa ndak pulak aku sexcited mo pigi ke dinner kali ni.  Ndak tau aku apa yang aku mo cerita or laporkan pasal dinner ini. Rasanya dinner ini membosankan juga la...  So, tengok gambar ja la ya...

Walaupun kami sampai lambat pigi dinner tu... around 8.20pm...tapi... ada lagi orang yang lebih lambat.  Huhuuu....  Mau tau siapa yang lambat tu??? hehehe... nanti tingu di bawah ya...

Sebahagian daripada persembahan SSBJ

Rasanya yang ni cikgu-cikgu SSBJ yang buat persembahan


6 orang jak duduk di meja kami ni. But ok laa... pasal tak payah berebut makanan. Hehehe...


Pasangan ideal... sedondon... hehehe...
(To my hubby Lai... aku lebih lawa dari ko... hohoho)

Artis jemputan malam itu adalah Syed Sobrie dan....

isterinya... Azie.... (if i'm not mistaken)

Nehhhhh.... ni laa orang yang aku maksudkan lambat sampai tu. Hihihi... 
Dehhh.... mesti la bah dia lambat sampai pasal dia laa Guest of Honour - Datin Paduka Seri Rosmah Mansor

Di akhir majlis tu, DPS Rosmah sempat menyanyi 4 buah lagu ooo.... hebatttt!
Tu tandanya dia happy la tu.

Ermm... tak sempat kami bergambar dengan DPS Rosmah...walaupun meja kami agak dekat dengan beliau.  Tapi sempat bersalam laa... hehehe... Walau bagaimanapun... me & sister sempat bergambar sama Mr. Angkasawan yang hensem... hohoho... jan jeles.... Tapi malang sekali... my hubby tidak profesional.  So, gambar agak kabur. Dehhhh.... bikin panas.



Maju laa sukan untuk negara.... ٩(•̮̮̃•̃)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(-̮̮̃•̃)۶ yeayyyy....

Tengok signature aku tu. Siap ada love. Tu yang palinggggg mahal tu. hehehe


Ni pula gambar-gambar makanannya yang tidak sedap.  Ermmm......



3 comments:

CathJ said...

uikkk... best nya dpt bergambar ngan 1st angkasawan hihihihi... saja hubby kaish kabur bah...hihihii...

apa2 pun... mcm mana kau buat tu muka2 monyet kah tu??? yg smiling2 face tu...hihihihi

CHINA DOLL said...

Cath - tu muka yg munyit yg smiling2 tu aku copy dari FB orang. Hahaha...

Bunga Negara said...

aik makan di restoran 5 star pun nda sedap? - ya tengok gambar pun macam membosankan