Sunday, April 11, 2010

Hello Kitty from Nana

Punya laaa aku happy bah... tiba-tiba dapat hadiah... bukan hadiah harijadi... tapi ndak tau la mimpi apa si Nana @ Nordiyana ni... mau membagi aku hadiah tiba-tiba di bulan April ni.   Hadiah sempena April Fool kah ni?? Huhuuu.... Rasa-rasanya pasal dia dapat jawatan "tetap" kot... (<---- tahniah nana... you deserved it!) ataupun pasal aku telah suruh dia pigi ke Pejabat Pendaftar minta supaya gajinya dibetulkan semula/kasi naik satu tangga lagi since dia sudah setahun kerja... Ermm... apa pun Nana...  I LVoe you laa...  Ni yang buat aku tambah sayangggggggggggggg sama ko ni tau..... Huhuuuuuu..... Thank you so much Nana... Semoga bertambah lagi rezeki Nana ya... amin....

Hadiah si Nana ni bukan calang-calang ni.... sexcited nya aku bila buka ni kotak... huhuuuu..... Beteriak-teriak gumbira aku di opis macam perempuan sot bila nampak ni kucing!! Ahahaha...

Punya laa... punya.... tidak terkata!! Memang hebatttt la ni hadiah! Siap aku kasi jeles sama orang opis... Yeay...yeayy... aku dapat hadiah!! Huhuuu.... Macam budak-budak pulak time tu... tapi siapa peduli... janji aku gumbira. Ahaha... Sempat lagi aku kasi tunjuk sama si Zelly ni hadiah pasal kebetulan hadiah harijadi yang dia dapat dari collection staffnya pun set piring Hello Kitty yang dibeli oleh aku sendiri....Huhuuu.... "Zelly, aku punya hadiah ni lebih cantikkkk dari yang aku belikan untuk ko tu arr. Telan jak la hakikat tu ya.  Khikhikhik..."


Cantikkkk.... beauty gilaak...  Ni piring besarnya...  sayangggggnyaaa mau guna ni piring... Ermm... 



Ni mangkuknya...


Ni pun mangkuknya jugak... cuma kecil dan cetek sikit...

Ndukkk... cutenya bah... ni tempat letak chopstick bah ni... Lorr... sayang ndak da chopstick nya. Mau dicari ni nanti tau.... kasi lengkap ni set.  Baru laa....

2 comments:

SJB aka SUELYN J-B. said...

Ohhh so cute. Bagus juga kawan you tu.

Anonymous said...

cutenyaaaaa....