Wednesday, April 14, 2010

Kasut Ajaib

Lately aku asyik sakit perut.... bukan sakit perut pasal salah makan.  Tapi sakit perut kerana PMS bah ni....  So, dijadikan cerita... last weekend tu aku macam tiada mood mo berjalan-jalan kerana rasa pinggang tu seperti mau tercabut.  Kerana tidak mau manjakan sangat tu badan, aku telah memaksa diriku untuk pigi berjalan-jalan/window shopping la kunuk.  

So, sewaktu sedang ber-window shopping tu, aku telah ternampak kasut ini lalu menerainya. 
 

Fuyooo.... very blinggggg oh!!  Harganya pun 50% off ya! Yang peliknya tu kan.... time-time aku menerai ni kasut... bulih-bulih sakit pinggang/perut tu hilang ohh! Memang ajaib sungguh ni kasut.  Mau ndak mau... dengan happynya aku telah membeli kasut ini sebagai penawar/pengubat sakit perut dan sakit pinggangku.  Huhuuuu.... 


So, sesiapa yang ada penyakit seperti aku ni maybe boleh mencuba petua ini.... tapi bukan mencuba kasutku ya... sila laa pergi ke butik Maylana yang berhampiran.  Huhuuuu......


5 comments:

CathJ said...

kalau betul2 lagi berkilau ni kan...??? lawaaa.... saya pun tengah sakit kepala ni... mmm... mau pikir ni 'klinik kasut' mana yg best utk berubat...

kekekkekekek...

CHINA DOLL said...

Cath, bukan lagi berkilau... silauuuu ohh! Hohoho... bah pigi la cari klinik yang berhampiran/klinik pabret... hehehe...

Anonymous said...

Wah buli tahan pusat therapy ko nie mie sampai sakit perut ko pun trus ilang. Tapi memang lawa lah nie kasut berapa inch tu???

SJB aka SUELYN J-B. said...

Cantik...

Bunga Negara said...

Alalal santek ni kasut oh tapi anti ni takut pakai yang tinggi2 - takut terjatuh he he he