Tuesday, February 7, 2012

Cincin LVoe

Awal pagi hari ni si Fadely datang ke ofisku dan menghantar aku CD Ombak Rindu yang aku pinjam dari si Zimah untuk tujuan copy tu movie - walaupun sebenarnya aku sudah tengok tu cerita. Hehehe...


Sekali aku buka tu envelope... selain CD, ada kotak kecil disertakan. Wahhh.... Sekali aku buka tu kotak... makes me smile sampai ke telinga. Hihihi...





Yeayyy... aku dapat ni cincin LVoe yang big... dan blingggg ....and i suppose it's a Valentine gift kot for me. Hahaha...





Talking about Valentine... i haven't decided where to celebrate my Valentine this year. But... i sudah terima my Valentine's flower kelmarin... hahaha... jangan jelessss... I sudah warning to my hubby NO MORE RED ROSES for me on Valentine's Day. Membazir duit saja. 10 minit jak aku kagum lepas tu aku taruk di luar rumah sebab tidak suka tu bau.


Sebenarnya I prefer bunga mati/bunga hiasan yang boleh disimpan di rumah. So, kiranya bunga yang aku dapat kelmarin tu adalah bunga tunjuk. Hahaha... Nah aku sudah start merapuh... dari cincin LVoe ke Valentine story la pulak. I will blog it later la.


A big thank you to my Zimah. Simply LVoe it! Terus terlupa aku sekejap dengan kemarahanku semalam yang aku bawa ke awal pagi hari ni. Hahaha... CD mu akan ku kembalikan nanti ya. Thanx again! Luv u!!


6 comments:

Puteri Epal Merah Jambu said...

hihihii... bila nampak tu cincin, teringatkan my lady ;p

CHINA DOLL said...

Ko ada blog kah zimah?

Rose Flower said...

TERbling trus mata aku tingu...

CathJ said...

hihihi... oh nda suka bau bunga ros rupa nya... hihihi...

and lawa nya itu cincin... :)

Puteri Epal Merah Jambu said...

nada.. Nda rajin bha aku mo blogging.. Hehehh.. Nti bocor segala rahsia.. Hahahaa.. LOL ;pp

CHINA DOLL said...

Si Epal merah jambu - Itu blog boleh jugak kasi private bah kalau mau. Hanya certain orang yg tingu. Berblog ni bagus jugak. Selain dibikin rujukan, nanti time tua-tua nanti siok jugak kalo baca balik .Hahaha.

Rose Flower - Blinggg aahh... hahaha

Cath - Bukan tidak suka cium bau rose. Kalau pewangi rose/perfume rose aku suka jugak. Cuma kalau fresh flower ni ko simpan di dalam rumah/ofis boleh mengundang bau! Mungkin sebab terperap kali aah.