Friday, May 29, 2020

HappyCall VS Tefal

Orang shopping raya beli baju/kasut.  Aku pula... beli periuk/pan.  Hahaha... ni gara-gara terpengaruh sama si Suzana. Dia bilang tu kuali/periuk jenama Happycall from korea bagus konok... ada diamond coating.  Jadi aku beli la sebab ngam-ngam ada discount 30% di Parkson and lagipun kebetulan hari tu adalah Bonuslink member's day sale... dapat la 5x ganda bonuslink points.  Weeehooo...

Aku beli 1 wok dan 1 periuk kecil color green yang comel untuk rebus telur/masak maggie 😁🤭. Selama ni aku setia pakai brand Tefal jak. Kebetulan Tefal pun ada promo pan set (2 pcs for RM120++), so terbeli la aku sekali.  Boleh la pakai untuk guring-guring ikan/telur 🤣. Terus 3 bah wok/pan ku pajak 🤣🤣🤣. Ni kali la. Pakai untuk 2-3 tahun la ni. Its about time juga sebab pan/wok yang ada di rumah sekarang ni sudah expire 🤦‍♀️🤷‍♀️. PKP punya pasal...hari-hari memasak 😁😁😁 

#goodforme #wok #happycall #tefal #happyme #doyouknowiloveperiukkuali? #incaseyoudidntknow





P/S:  Do you know i love periuk/wok/pan? Do check out my post year 2014 sebelum ni.

No comments: