Friday, May 29, 2020

Lady F Cake Topper

Icebox rumahku rusak (will blog about this later).  Jadi barang-barang dari icebox terpaksa dikeluarkan. Then aku terjumpa nampak ni birthday cake topper ku (edible image) time harijadiku  September 2018 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.  Yesss... i know sudah lama πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.  Sudah expire la bah tu kan πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.  Kira-kira umur nya ni  sudah 1 tahun 8 bulan.  Boleh masuk muzium kek sudah ni.  


Berfikir aku konok samada mau buang kah ni tidak ya.  Macam sayang pula sebab conditionnya kira masih bagus.  Lagipun masih cantik aku di situ bah 😜😝 hahaha.  Bukannya aku mau makan ni barang. Walaupun sebenarnya benda ni boleh dimakan (edible image yang diperbuat daripada gula & tepung jagung - menurut si Tini la tukang buat kek ku).  Tapi siok bah ditingu-tingu bikin kenang-kenangan hasil kerja tangan si Tini πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œ.  

Aku test-test kunuk cucuk ni topper di pasu bunga di luar rumah.  Kasi jadi perhiasan konok.  Tapi kalau kena hujan pasti hancur juga tu.  Ndak sampai 5 minit kunampak banyak sudah semut halus hinggap.  Ketara la aku ni manis kan πŸ˜œπŸ˜πŸ˜‚.  Terus aku ndak sampai hati biarkan di luar pulak πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜….  Aku berniat kunuk mau buang topper ni selepas harijadiku yang akan datang nanti bulan September ni.  Biar kasi genap jadi dua tahun. Apa pendapat you ouls?? Should i throw it away or just keep it πŸ€”πŸ€”πŸ€”?  





Ini la gambar birthday kek ku tahun 2018 tu.  Simple but cute.  Tini juga yang tidak pernah mengecewakan aku.  I lerf u Tin @tiniadnan86 πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œ.  Thank you @sidarsalleh sponsor my cake.  I love it.


P/S:  Tahun ni punya kek terpaksa tema PKP hahaha.

No comments: