Wednesday, December 31, 2008

Its twin!

which one is more bling-bling?

Ingatkah kisah tragik pasal jam tangan bling-blingku yang baru dibeli 5 hari lepas dan terjatuh crystalnya akibat terlepas dari tanganku sendiri? Haa... yang ni aku jumpa kembarnya... tidak la betul-betul sama... ada kelainan jugak.  Jenama pun tidak sama langsung. Yang sakit hatinya pricenya mo 5x ganda berbeza daripada aku punya jam.  Bikin panas kan. So, akhirnya aku beli jugak jam ni untuk dihadiahkan kepada seorang sahabat lama sempena hadiah harijadinya. Since dia pun ratu bling-bling. Hahaha...Actually aku dah belikan dia hadiah hari jadi tapi belum disampaikan kepadanya.  So, yang ni sebagai extra hadiah supaya dia tau aku extra sayang sama dia. Hahahaha.... I wonder apa respondnya kalau dia dapat hadiah ni.  Dan apa pulak respond kamu kalau terima hadiah ini?

3 comments:

CathJ said...

wahhhh....bertuah lah org yg dapat jam bling2....I tetap akan choose pink.. ;-p

Blossom said...

Di mana kau beli ni Mie...macam sia pun mau lah ;>

CHINA DOLL said...

To: Blossom,
Jam yang putih tu beli di KL.
Yang aku punya warna pink tu beli di Warisan Square.