Friday, October 2, 2009

Birthday Dinner @ Bella Italia, Jesselton Hotel

Sebenarnya sempena my birthday tahun ini, kunuk-kunuk aku mo pigi dinner di Restoran Cube di City Mall tu.  Sebelum ni pernah nampak iklannya dalam suratkhabar time dia promosi Valentine Set Dinner.  Lagi laa berkobar hatiku mo pigi sana setelah membaca blog si Cath ni.  Nampak sedap dan cantik rupa makanannya bah...  Tingu blog ni ---> makanan yang di order oleh si Cath.

So, malam tu hubby bersetuju la dengar cakap Birthday Girl mau makan di Restoran Cube. Bila sampai dekat luar pintu restoran ..................

Hubby  :   "Lai.... ada pork ni kedai lai"

Me     :   "Mana???!!!" 
(Tak percaya ni kunuk pasal ingatkan dia tingu kedai sebelah kah)

Hubby  :   "Tu besar-besar tulisan PORK"
(sambil menunjuk banner yang terpampang di luar kedai.  Food promotion for this month is BBQ P.O.R.K)

Aku punya la ketawa terbahak-bahak sambil terundur dan menuju masuk ke kereta semula. Aduiiinaaa.... lucu + malu pun ada.  Baru aku tingu tu waiter sudah stand by mo buka pintu untuk kami bah.  Locoknya aku rasa... 

So, last-last tu, terpaksa kami makan di Bella Italia, Jesselton Hotel.  Tiada cerita yang menarik ... hanya sekadar rupa makanan.... so, enjoy the food photos ok...

Caeser Salad - Yummy. Lvoe it.


Hubby ordered Mee Goreng Seafood Basah.  Sedap jugak la.


I ordered fish. Entah apa namanya ni... ndak pulak aku sempat ambik tu bil. 
Tak habis aku makan sebab kenyang makan salad. Kweng-kweng-kweng.


1 comment:

CathJ said...

ASTAGAAAAAAAAAAAAA... ada PORK kah???????? Ya ampunnnnnnnn kami nda tau oh..........ayoyoyoyoyoyo.....

kasian nyaaaaaaa... nanti aku kasih taruh sana non -halal.. (menyusahkan kamu ja)... adui ......