Thursday, October 1, 2009

Happy Happy Happy Birthday to me!!


Kezutan yang dibuat oleh staff admin sempena my birthday.... 

Chocolate Indulgence cake from 'Resepi Rahsia' dihadiahkan oleh Fred - Tq adik montel... ermmm...  lvoe you and lvoe the cake... yummy!


Sempat posing with RM100 Parkson Voucher yang dihadiahkan oleh Zally.  Zally pening tak tau mo bagi aku hadiah apa. So, dia bilang senang dia kasih aku voucher parkson so aku boleh shopping sendiri kunuk. Expiry date for the voucher lama lagi... 1 tahun... Tq zally....



Okay... selesai tiup lilin dan potong kek... mari kita tengok hadiah apa yang aku dapat tahun ini daripada kawan-kawan kesayangan. 



Tunggu jap!!!



Adakah anda sudah bersedia???

^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^


Ok... jom scroll down


^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^
^^^^^^^^^
^^^^^^^^
^^^^^^^^

Ni voucher Parkson RM100 yang tadi tu from Zally



Wahhhhhhhh!!!!! Yang ni grand sikit hadiahnya.... Dior Lipstick from Ajelin.  I lvoe it... Belum pernah ada lagi setakat ni dalam koleksiku benda ni.  Sayang mo pakai ni. TQ ajelin.

Kasih rating dia  5***** 


Nah... colournya pun chantiqqq... sudah ku bilangkan... sayang mo dipakai.... hehehe



Yang ni pula from Neetot - apa ni ya?? Penggantung kah... or perhiasan la... from Lovely Lace. Bulih gantung di kereta kah... or di almari kah.  Cute juga kan?



Yang ni pula from Elly.  Blusher/Eyeshadow from Bodyshop. Tq Elly... Muahhhh


Earrings from Karen...  Rasanya dia beli di Parkson 1B ni (Park Avenue). Betulkah fren?? hehehe... lvoe it!


So, malam tu dinner dengan hubby terus rasmikan ni earrings.  Lawakan fren? Hihihi.
(I can tell si Karen tengah sinyum-sinyum ni time baca blog aku ni.  Nah!! Ketawa sudah dia! Betul la tu. Hohoho)



Okay... next....


Ini pula memo clip dari si KT.  Ada 2 hadiah sebenarnya dia bagi aku ni...


Satu lagi tempat simpan handphone.  Nah!! Cumil kan??  


Yang ni pulak Cutey babe... from adik hensem - Cdar.  Tq nak...


Nehh... aku dapat bunga lagi kelmarin yaa.... belated.... from my Auntie Faye Cyntha.  Tq auntie... Berseri lagi bunga yang auntie bagi ni daripada bunga yang hubby ku bagi bah... 





Yang ni pulak, birthday cards from:

1.  Ronie

Hmmm... ayat di dalam ni yang mahal tu. Hohoho.
Okay yon... aku akan tunggu dengan penuh KETIDAK SABARAN. Huahuahua...


2.  From Neetot
I think si Neetot lupa kiss ni kad. Sudah jadi trademarknya akan meninggalkan ciuman dalam birthday card. Tapi kali ni tidak. Konpom dia lupa ni. Hahaha...


3.  Card from Inai Stella & the geng

I lvoe this card. Menggambarkan perangai aku la pulak. Hahahaha.  Tapi nai.... mana kasutnya? Tak kan card saja??? Kalo tak tau size... bagi laa aku shopping voucher. Hohoho...


Ok... tamat sudah... THE END... 


P/S:  Kata-kata ini khas ditujukan kepada pembaca setia blog aku yang kamu sedar siapa dirimu itu... aku masih menanti hadiah dari kamurang di blok utara tu... Mana aahh??? Asyik baca blog jak... tapi... tiada hasil!!! Poraaaa laaa... Hahahahaha


4 comments:

CathJ said...

I like lah itu kad 'taie kasut' heheheheh....

eh??? Keriting rambut balik kah??? Saya pun dalam planning mcm mau kasih perm di bwh rambut ja... mau kasihh kembang sikit ni rambut ni.. ;-p

CHINA DOLL said...

Cath, manada keriting. Pakai tu curling tong saja bah.

Gallivanter said...

Happy Birthday!!! :-)

Unknown said...

how nice dpt mcm2 pressie ni on ur birthday...