Sunday, March 7, 2010

Smoooooth Legs

Hey ladies!!! Ada rahsia kejelitaan yang perlu dikongsikan bersama.... Entah kamurang sudah pernah dengarkah pasal product ni ataupun aku yang ketinggalan ni.  Seorang kawan yang sungguh prihatin dan menyayangiku telah membelikan aku ni product hair removal.   Mengkali pasal dia pernah terbaca post aku pasal Nair Removal tu... jadi dia bagi la aku ni benda untuk aku menerai.... Nama product tu Smoooooth Legs.... (panjangnya smoooooth nya tu. Hihihi).  All natural hair removal and exfoliator.  Wowwww.... boleh kasi exfoliate lagi ohh... Mari kita tengok.

Nah... ni kotaknya.  Ada tertulis Europe's Leading Hair Removal Product lagi tu. Fuhhh... bukan alang-alang ohh....


Soft, simple and painless.  Ni sudah bagus.  Removes unwanted hair and exfoliates.... woww... 


Okay, bila buka tu kotak, ini laa isi kandungan dalam kotak tu.  Ada 5 pieces flex-crystal pads (besar dan kecil).



Yang large backing pad (warna pink) untuk kegunaan seperti di area kaki/tangan dan tempat-tempat yang lu sendiri fikir kan laa... ahahaha.... Manakala yang small backing pad pulak i think untuk di area seperti kumis kot.... sesuai untuk i... hihihi.... bucur la rahsia aku ni. Hehehe...

Itu flex crystal pad (yang warna kelabu) tu kena dilekat di backing pad (yang warna pink). Sebenarnya flex crystal pad tu la yang berfungsi untuk exfoliate dan menanggalkan bulu-bulu yang tidak di-ingini. HARUSSSS tu....


So, mari kita buat experiment. Nampak ni jari jemariku yang berbulu tu?? (Ermmm... gemuknya jariku... sudah tu... kasar lagi tu... dehhh...).  Itu backing pad digosok sama bulu yang mau dibuang tu.... 


Hanya beberapa saat menggosok, ini laa hasilnya.... Tengok jari tengahku tu. Botak sudah.. huahuahua... So, after this mau try pakai di kumis pulak.  Kweng-kweng-kweng.  Selamat mencuba....




11 comments:

Alicia Kee said...

dimana kawan mu beli? best pulak.

Flo Alfera said...

eh macam best ni..aku pun ada kumis mo di buang wakakakakak

CathJ said...

gosok saja?? bah jadi suplier la kau bah... malas sudah saya pakai itu foam... and paling latest I pakai yg mcm gam.. stick and pull... sekali entah apa jadi itu gel dia... bukan nya mencabut bulu kaki ku...dia melekat lah pula di kulit... brenset betul... mau 3 hari baru hilang yuuu...sampai di berus2 bah hahahah..

may be ini bagus... di mana dia beli ? berapa kunuk??

Bunga Negara said...

Aik nda sakit kah cabut bulu tu? Nasib baik auntie tiada bulu kaki he he

@dR3h said...

aku perna nampak ni d fb tp mo order dr singapore itu yg membuatkan aku malas.. hehehe.. ada jual ka sdh cni tu? lau ada share2 aa.. aku mo menerai jgk.. muahahaha

CHINA DOLL said...

Hello everybody.... sori lambat jawab pertanyaan kamurang.... okay.... my fren belikan aku tu benda di Centre Point (yang kedai macam pondok-pondok gitu but not sure tingkat brapa. Mcm tingkat 3 kalo tidak silap). Harga macam dalam RM20++ la...

Dan terkini yang aku baca dalam majalah NONA keluaran Mac 2010... jenama CLINELLE (i think boleh didapati di Guardian/Watson) pun ada jual. Namanya Clinelle Epilette Hair Remover Pad. Cuba try cari di Guardian/Watson yang berdekatan sekiranya tidak jumpa di CP

Oh ya!!... FYI, aku belum cuba di area kumis lagi kerana... selepas memakai benda ni, aku dapati my skin allergic dengan benda tu. Macam ada sikit merah-merah + gatal di area kulit maybe pasal kulit aku memang jenis sensitif. Tapi tidak la lama... but tidak berani la aku cuba untuk di area kumis sebab my fren bagi tau... mimang merah oh kalo pakai area kumis pasal sensitip kan tu skin. So... kepada yang berani di luar sana... selamat mencuba...

CHINA DOLL said...

Bunga Negara - auntie, biar betul auntie tiada bulu kaki??? ermmm.... keluarga KEE paling laa berbulu... huahuahuahua....

Lee said...

Hi China Doll, I bet thats painful, huh?
But whats a little pain to look good.
You have a nice day and keep a song in your heart, Lee.

CathJ said...

ohhh... alamak...takut pula kalau mcm ni... ha-yaaaa... stick to guna foam lah...hahahhaha... tau2 pemalas mau tunggu tu bah...

shesleath said...

hop à ces gars sacs réplique gucci ce lien Loewe Dolabuy vérifiez ce lien ici maintenant portefeuilles de répliques

Anonymous said...

replica prada nylon bags gucci fake w4l45k6f38 replica bags in delhi replica bags wholesale hong kong hermes fake o7z68z8s76 replica bags ebay try these out y5l77v3r13 louis vuitton fake replica bags toronto a7x89y0c67