Friday, December 17, 2010

My Guardian Angel Part 7

Ini adalah hadiah yang aku terima hari ini daripada my GA dihantar melalui posmennya si Tini. Terkezut jugak la bila si Tini yang menghantar kepadaku sebab selama ni posmennya si Radi.  Ketawa aku baca mesej from my GA.  Bulih-bulih ada tertulis perkataan SAMPUL JIMAT. Ini mesti GA aku dapat tahu pasal komen dalam my FB kerana hadiah-hadiah yang sebelum ini dihantar menggunakan envelope UMS.  Hehehe.... Kesian my GA... (To my GA - "Sila abaikan komen-komen di fb ku.  Sesungguhnya dorang jeles tu pasal tidak dapat hadiah dari GA dorang".  Wakakakakakaka)

Thanx for the Chipsmore.


Selang 5 minit kemudian, si Radi datang dan membawa chewing gum ini.  Tiba-tiba aku bingung. Kenapa double hadiah dan berlainan posmen?? Yang buat aku tambah bingung pasal si Radi pun bingung.  Terus si Radi tanya si Tini siapa bagi tu hadiah (chipsmore) dan aku nampak dorang macam bersignal-signal.  Sikit kantoi.  Wakakakaka...  Tapi aku tidak peduli tu semua. Janji aku dapat hadiahku. Huhuuuu.... Aku beranggapan chewing gum ini adalah hadiah kelmarin (yang sepatutnya dibagi kelmarin tapi maybe si Radi busy dan tidak terhantar).

Kecil tapi yang penting ingatan tu ada... so sweet. Thanx again my GA.


So, hari Isnin (20 Dec 2010) adalah finalnya.   Kita akan lihat siapakah GA ku yang sebenarnya. Jeng-jeng-jeng... wait and see... to be continue...

No comments: